Napokon LORI u Ludbregu

U Ludbregu, 2.4.2024. godine, svečano je otvoren regionalni znanstveni centar – LORI, posvećen osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju u području znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike (STEM), a s vizijom inspirirati i potaknuti buduće generacije na otkrivanje znanosti na dinamičan i praktičan način. Na otvaranju sudjelovali su učenici iz tri različitih škola, a iz naše škole bili su Ana Vrbanić, Leon Grabrovec, Margareta Virag i Matej Mlinarić koji su sudjelovali na radionici Traži i spasi. Svi prisutni bili su oduševljeni s Newton sobama, prvim takvim učionicama u Hrvatskoj, smještene u dvije novoizgrađene zgrade. Newton sobe opremljene su za izvođenje devet obrazovnih modula iz STEM i IKT područja, a namijenjeni su za učenike od deset do osamnaest godina. Najveća atrakcija je

» Read more

Duhanski proizvodi

Dragi roditelji, dragi učenici, obraćamo vam se s upozorenjem na opasnost duhanskih proizvoda i nikotinskih vrećica zbog njihove učestale konzumacije među učenicima, a koja može dovesti i do smrtnog ishoda, uz brojne druge štetnosti za zdravlje učenika. Stoga više o ovoj pojavi možete pronaći na poveznici Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo: https://www.hzjz.hr/aktualnosti/stetni-ucinci-duhanskih-proizvoda-i-nikotinskih-vrecica-promotivno-edukativni-materijali/

» Read more

STEM konferencija učitelja

Učitelji iz tri osnovne škole (Veliki Bukovec, Ludbreg i Sveti Đurđ) sudjelovali su na međunarodnoj konferenciji o STEM odgoju i obrazovanju u sklopu projekta LORI. Konferencija je održana Norveškoj, okupljajući stručnjake iz područja znanosti, tehnologije, inženjeringa i matematike. Uz nove i korisne informacije, učitelji su imali priliku razgledati Newton sobu te su čak i sami isprobali neke od Newton modula. Sudjelovali su na LEGO Spike Prime radionici. Kroz praktične vježbe, učitelji su stekli nova znanja o integraciji LEGO tehnologije u nastavu. Više o konferenciji možete saznati u Ludbreškim novinama.

» Read more

LORI – učenici u Oslu

Od 29. do 31.10. četvero naših učenika (Ana Vrbanić, Margareta Virag, Branimir Šalamon i Matej Mlinarić) su s učiteljicom Suzanom Virag boravili u Oslu. Svrha putovanja je bio posjet Newton sobi u Kolbotonu i Fram muzeju posvećenom polarnim istraživanjima. Evo što su učenici rekli o terenskoj nastavi na daleki sjever: Saznavši da idemo u Norvešku bile smo presretne, a ponajviše jer idemo zajedno u tako daleko mjesto. S nestrpljenjem smo čekale dan polaska. Još veće uzbuđenje izazivalo nam je to što ćemo prvi put letjeti avionom i ići u Newton sobu. Većinu prvog dana smo se vozili. U Norvešku smo stigli u večernjim satima, pomalo umorni. Jedva smo čekali doći u sobe i odmoriti se kako bi drugi dan bili

» Read more

LORI – radionice u školi

Radionice virtualne stvarnosti u STEM-u, provedene od strane Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, pružile su vrijedno iskustvo učenicima i učiteljima STEM područja. Voditelji radionica bili su zanimljivi, stručni i pristupačni, stvorili su ugodnu radnu atmosferu. Učenicima su radionice bile zabavne, zanimljive i voljeli bi da takav oblik radionica postane dio redovne nastave jer bi bolje razumjeli gradivo i lakše  pamtili. Poučavanja učenike uz pomoć virtualne stvarnosti  može ih potaknuti na interaktivno učenje, istraživanje i primjenu koncepta u stvarnom svijetu. Također omogućava pristup mjestima koja su fizički nedostupna ili opasna kao što su naprimjer istraživanja u svemiru, istraživanje podvodnih ekosustava, polarna područja ili simulacije opasnih laboratorijskih eksperimenata. Kao učiteljica STEM područja mislim kako radionice ovog tipa mogu doprinijeti razvoju ključnih vještina potrebnih

» Read more

Lorijevci na radionicama u MEV-u

U subotu, 30. rujna 2023. godine, učenici OŠ Veliki Bukovec u društvu kolega iz osnovnih škola Sveti Đurđ i Ludbreg posjetili su Međimursko veleučilište u Čakovcu. Domaćini su nas zadivili gostoprimstvom i sadržajima koje su za nas pripremili: topla riječ dobrodošlice, poklončić za svakog od nas te radionice i prezentacije inovativnih i interaktivnih sadržaja na temu popularizacije STEM-a. Učenici su imali priliku sudjelovati u eksperimentima i radionicama vezanim uz inženjerstvo, elektrotehniku, virtualno okruženje, računalnu animaciju, svojstva i primjenu polimera i druga područja, a za sve sadržaje pokazali su velik interes i motivaciju za sudjelovanjem. Pred odlazak kućama učenici su još proučili edukativne sadržaje u parku veleučilišta gdje su ponovili Pitagorin poučak, kretanje zvuka kroz prostor, zabavili se optičkim iluzijama. Tko

» Read more
1 2 3 44