Barbara Zdelar

O MENI
Ja se zovem Barbara Zdelar imam 13 godina pohađam Oš Veliki Bukovec u 7.b razred .
PROJEKT ″ NAPRAVI UDŽBENIK „
Kada smo radili na projektu napravi udžbenik je sam radila u grupi koje je uredžala stranice . U mojoj grupi su radili : Ja , Lorena , Viktorija , Kristinka , Josipa i Zoran . Prvo smo uzimali zadatke koje smo napravili na Microstof Word i proveravali ih . Kada nam ih je ponestalo za  neke stranice morali smo hi napisati . Prošlo je mnogo vremena da se sastavimo  udžbenik no sada je završeni i sada ga svi mogu vidjeti završenoga .
 NATJECANJ IZ KEMIJE
Prije natjecanja mnogo smo vježbali na dodu iz kemije .  Vježbali smo slične zadatke za natjecanje no na natjecanju su bili upotpunosti drugačiji . Na dan natjecanja sam se pripremala čitajuči uđžbenika iz kemije . Prije nego sam dobila ispit za natjecanje bila sam jako nervozna ,no kada sam započela nervoza je završila . Nakon što sam završila test predala sam ga učiteljic . Nakon tjedn dana saznala sam kolikoi imam bodova na ispitu . Imala sam 22 boda to je bilo za mene iznenađenje jer sam mislila da neću imati ni deset bodova . No nažalost  nisam prošla dalje jer nisam imala dovoljno bodova .
PUTOVANJE U LUŽNICU
Putovala sam u Lužnicu sa svima koji su glumili na prctavi za božić isto kao i ja . Putovali smo sa učiteljicom Katarinom Novak .
Kada smo stigli smjestili smo se u sobe . Ja sam bila u sobi sa : Viktorijom , Majom , Petrom ,Tamarom , Monikom , Lucijom , Anom Marijom Lilek , Anom Marijom Kolarić Pećenec , Ivanoim , Kristinkom , Josipom i Melani . Poslje kada smo se smjestile otišli smo u razgledavanje dvorca . Nakon što smo razgledali dvorac otišli smo na ručak . Poslije ručka otišli smo u razgledavanje . Razgledavali smo crkvu kojoj je poncije Pilat boi prikazan kao turak , a ne kao rimljanini . Poslje razgledavanja te crkve otišli smo u razgledavanje još jedne cekve u kojoj je oltar bio izrađen kao vinova loza . Na oltaru izrađenom kao vinova loza bile su slike Isusove loze . Poslje razgledavanja i te crkve otišli smo u razgledavanje Jelačićeva dvora . Vidjeli smo njegov grob u kojem su pokopani Jeličić i njegova obitelj izmeđuostaloga i njegova kćer Ana . Nakon toga vratili smo se u Lužnicu otišli smo se malo odmoriti a zatim smo razdjelili u grupe. U grupama smo radili šta smo imali zadatak . Poslje toga otišli smo na molitvu i na večeru .Poslije večere gleali smo film . Poslije pogledanog filma otišli smo u sobe . Bili smo budni jako dugo . Sljedeće jutro  smo se ustali i otišli na doručak . Poslije doruč otišli smo na radionice gdje smo prepisivali zadane dekstove na glagoljicu . Nakon radionica smo se otišli spremiti sve svoje stvari i pospremili sobe .otišli smo u bus i pozdravili se sa Lužnicom . Otišli smo u Zagreb . U Zagrebu smo otišli pogledati Baščansku ploču .Nakon razgledavanja otišli smo u mekdonalc ,a zatim u Zagrebačku katedralu . Posliuje toga smo otišli u šoping u šoping centar city centarone . Nakon šopinga bus nas je razvozio našim kućama . I tako je završilo naše putovanje u Lužnicu .

IZVAN NASTAVNE AKTIVNOSTI
Likovna grupa
  Na likovnoj grupi radimo mnogo stvari . Do sada imam mnogo likovnih radova .

Dramska grupa
Ja sam glumila u ” o gospoinu Tralalinskom” . Glumila sam mačku . Tu pjesmu smo odglumili na Božićnoj predstavi . A sada glumim u Čehari jednu od tri snešica .